Наші відзнаки


Гімн школи лідерів

.

Україна

Наші друзі

КАЛЕНДАР

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Значущі дати

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

.

Погода в Долині

Вхід

Пошук

Архів

Статистика


ведемо облік з 5.05.2012




Понеділок, 20.11.2017, 03:26
Вітаю Вас Гість | RSS
Долинський районний будинок
дитячої та юнацької творчості

Долинської районної ради Івано-Франківської області
Новини | Реєстрація | Вхід
Наш проект
МАПА САЙТУ
Головна » 2016 » Жовтень » 31 » ВЧИМОСЯ НА ПРАКТИЧНОМУ ДОСВІДІ
12:17
ВЧИМОСЯ НА ПРАКТИЧНОМУ ДОСВІДІ

ВЧИМОСЯ НА ПРАКТИЧНОМУ ДОСВІДІ

27 жовтня 2016 року в Долинському районному будинку дитячої та юнацької творчості відбулось засідання методоб’єднання керівників гуртків за таким планом:

  1. Методичні посиденьки «Шлях педагога ПНЗ до професійної компетентності»;
  2. Тренінг для педагогів «Не дай собі згоріти».

Голова методоб’єднання керівників гуртків Домбровська Любов Василівна наголосила, що завданнями Національної доктрини розвитку освіти у ХХІ столітті, Концепції позашкільної освіти та виховання передбачено вдосконалення форм організації навчально-виховного процесу. Одним із шляхів досягнення зазначеної мети є пошук відповіді на запитання: «Яким має бути навчально-виховний процес, щоб він сприяв вихованню компетентної, соціально активної та соціально мобільної особистості, здатної ефективно вирішувати низку проблемних ситуації, які постають перед кожною людиною в житті?».

Основною формою організації навчального процесу в ПНЗ є гурткове заняття. В ході діалогу було розглянуто кілька варіантів упровадження нетрадиційних (інноваційних) методик, коли керівник гуртка стимулює творчість вихованців, створює сприятливі умови для співпраці, формує цілісну особистість (заняття-мандрівки, інтегровані заняття, заняття-змагання, заняття-дослідження, заняття-екскурсія, заняття-КВК).

Сучасне заняття вимагає від керівника гуртка не лише теоретичних знань, а й володіння сучасними педагогічними технологіями, що активізують інтерес і увагу вихованців, спонукають до мислення і творчої діяльності.

Впродовж засідання методоб’єднання було створено сприятливий психологічний клімат. Керівники гуртків вели відверту розмову про діяльність педагога ПНЗ в напрямку підвищення своєї професійної компетентності. В результаті було вироблено методичні рекомендації щодо ефективного проведення гурткових занять.

Другою частиною засідання методоб’єднання був тренінг для педагогів.

Ще Конфуцій казав: «Послухайте - і ви забудете, подивіться - і ви запам’ятаєте, зробіть - і ви зрозумієте». Під час тренінгу учасникам випадає саме така нагода – практично оволодіти певними навичками або моделями поведінки. Слово «тренінг» походить від англійського «tо trаіn», що означає «навчати, тренувати, дресирувати». Тренінг, на думку фахівців, подібний до самого життя в мініатюрі. Часто вживається вислів: „тренінг – це гра в життя, під час якої вирішуються реальні життєві проблеми”. Описати тренінг словами людини, яка не відчула його на власному досвіді, так само складно, як висловити внутрішні переживання, як підібрати прості, зрозумілі слова та формулювання. Лише той, хто пройшов через тренінг сам, може пересвідчитися та упевнитися в тому, що світ групової динаміки – тобто спілкування, очікування і дружні стосунки між учасниками навчальної взаємодії є дуже захоплюючим.

Тема тренінгу «Не дай собі згоріти» була обрана не випадково. Серед педагогів синдром професійного  вигорання — досить поширене явище. Педагогам потрібно чимало мужності та сили, аби щоденно привітно зустрічати дітей, дарувати їм любов і мужність, піклуватися про здоров’я та розвиток вихованців. Тому дуже важливо своєчасно виявляти свій негативний настрій, який може призвести до стресу.

Мета тренінгу: познайомити педагогічних працівників з особливостями професійного та емоційного вигорання; виокремити симптоми емоційного виснаження і методи його подолання.

Під час тренінгу педагоги вчилися прийомам, які потрібно використовувати, щоб «не згоріти».  Вправа – притча «Мудрість батьків» дала можливість учасникам тренінгу побачити, як люди можуть змінюватися під впливом стресових ситуацій. Педагогам були представлені поради, якими вони  мали и користуватись для того, щоб стресових ситуацій було менше.

Важливо навчитись звертати увагу на позитивні моменти життя і вміти бути вдячним за них. Негативне запитання «За що?» бажано перетворити на позитивне «Для чого?» (Для чого в моєму житті з’явилась та чи інша негативна, неприємна ситуація? Які висновки я маю з неї зробити? Чого я маю в цій ситуації навчитись?)

Але найкраще користуватися настановою: “Не можеш робити те, що любиш – навчись любити те, що робиш”. Тоді ніяке професійне вигорання нам не зашкодить.

 

Переглядів: 123 | Додав: Loreya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017