Наші відзнаки


Опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 198

.

Україна

Наші друзі

КАЛЕНДАР

«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Значущі дати

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

.

Погода в Долині

Вхід

Пошук

Архів

Статистика


ведемо облік з 5.05.2012




Вівторок, 09.03.2021, 01:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Долинський будинок дитячої та юнацької творчості
Новини | Реєстрація | Вхід
МАПА САЙТУ
Науково-методична робота


Засідання методоб’єднання керівників гуртків

методичний діалог "Основи педагогічної майстерності"

(дата проведення: 11.02.2021, місце проведення: методичний кабінет Долинського БДЮТ)

Освіченість, здатність змінюватися, самовдосконалюватись, а також інтелект, професіоналізм значною мірою залежить від якісної, плідної роботи методичного об’єднання керівників гуртків. Сьогодні, під час засідання методичного об’єднання, педагоги Будинку дитячої та юнацької творчості обговорили низку питань: новітні методики, технології; торкнулися питання супервізії, академічної доброчесності.

Продовженням засідання був тренінг «Булінг – це не жарти! Бо він призводить до наслідків», спрямований на покращення обізнаності педагогів з питань профілактики булінгу в освітньому середовищі.

 Чи існує булінг у позашкільному закладі?  Що робити? Які шляхи його виявлення та попередження? Які поради дати, щоб попередити булінг?

Ми прагнемо, щоб наші діти були здоровими та щасливими,  щоб процес їх соціалізації відбувався якомога якісніше та безпечніше. І для цього ми маємо забезпечити дотримання прав  і свобод дитини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками; створити атмосферу безпеки в дитячому та молодіжному колективах, забезпечити процес конструктивної комунікації учнівської молоді з оточуючими.

Наслідки булінгу можуть бути різноманітні, але в наших силах його зупинити і не лишатися осторонь, адже слід пам’ятати, що сьогодні ти – спостерігач, а завтра – жертва.

Подібні тренінги формують розуміння ризиків існування булінгу в дитячому середовищі та сприяють конструктивній взаємодії педагогів, вихованців та батьків.

«Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш  називатися людиною» (Сааді)

 

 

 

Психолого-педагогічний семінар

"ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ГУРТКА"

(дата проведення: 20.01.2020 р., місце проведення: методичний кабінет Долинського БДЮТ)

Професійна діяльність, робота є частиною життя кожної людини.  А успіх у роботі є складовою щастя. Якщо говорити про педагогів,  то тут варто згадати вислів «Щоб запалити вогонь в очах дитини, потрібно горіти самому». Тільки навчившись працювати творчо, ми зможемо навчити цього дітей.

Який керівник гуртка? Якими рисами та ознаками характеризується? Про це ми обговорювали на психолого-педагогічному семінарі «Професійна компетентність керівника гуртка».

  

  

         Під час різних вправ, керівники гуртків зрозуміли, що професійна компетентність керівника гуртка – це єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення творчої педагогічної діяльності.

 

Психолого-педагогічний семінар

"СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ"

(дата проведення: 08.02.2018 р., місце проведення: методичний кабінет Долинського БДЮТ)

Ще Василь Сухомлинський вказував, що робота педагога - це творчість, а не буденне заштовхування у дітей готових знань. Важливою умовою реалізації такого підходу є креативність самого педагога. Саме від рівня інтелек­туального потенціалу педагога, його вміння творчо мислити і втілю­вати свої задуми у життя залежить кінцевий результат розвитку вихованців. Чим вищою є креативність керівника гуртка, тим більше шансів для розвитку творчого потенціалу в гуртківців.

   

   

Творчість у педагогічній науці та практиці – це:

*  ефективне використання вже створеного кимось досвіду в нових умовах;

*  уміння розвивати ідею, реалізовувати її в конкретних умовах.

          До речі, педагог  сьогодні має можливість не лише ознайомитися з природою та специфікою процесу креативності, а й підняти цей рівень у себе, навчитися розвивати креативність у своїх вихованців. Саме з цією метою 08 лютого 2018 року у БДЮТ був проведений психолого-педагогічний семінар на тему «Стратегії навчання та виховання обдарованої дитини».

   

   

В ході семінару педагоги закладу мали можливість проявити свою креативність через використання різноманітних  вправ, логічних задач – жартів та малюнків  творчості.

   

   

Задачі-жарти. Це цікаві ігрові задачі з математичним змістом. Для їх розв'язання потрібно більше винахідливості, кмітливості, почуття гумору, ніж вміння виконувати обчислювальні дії (тобто певні знання математики). Вони є корисним засобом розвитку  логічного мислення, вміння проводити аналіз і синтез, узагальнюва­ти, абстрагувати, порівнювати, зіставляти і конкретизувати, розкри­ваючи зв'язки, що існують між явищами.

Підводячи підсумок заходу, практичний психолог БДЮТ Наталія Бубняк зазначила, що  діти, як музичні інструменти, кожен грає свою мелодію, тобто має свій талант. Але краще буде лунати музика, коли людина змахне рукою, тобто керівник гуртка направить дитячий талант у правильне русло… Що важливо для гармонії? Досягнення гармонії можливе лише тоді, коли всі об`єднані однією метою й спрямовані єдиною волею в єдиному пориві. Такими майстрами, шановні педагоги, є ви, а інструментами – наші діти, вихованці!

 

Засідання методоб’єднання керівників гуртків

"ВІД КРЕАТИВНОСТІ – ДО УСПІХУ"

(дата проведення: 22.11.2017, місце проведення: методичний кабінет Долинського БДЮТ)

Мета: удосконалювати вміння педагогів застосовувати творчий потенціал під час навчально-виховного процесу; оволодіти методами та прийомами креативного навчання; створити атмосферу психологічного благополуччя, емоційного комфорту для кожного члена колективу; сприяти формуванню впевненості, об’єктивної самооцінки, уміння відволікатися від повсякденних проблем, отримувати мральне задоволення.

Керівник гуртка - професія творча. Творча людина не зможе з року в рік працювати за одним і тим же конспектом або сценарієм. Робота повинна бути цікавою і приносити задоволення.

Саме тому тема методоб’єднання керівників гуртків Долинського районного будинку дитячої та юнацької творчості, яке відбулось 22 листопада,  звучала «ВІД КРЕАТИВНОСТІ ДО УСПІХУ».

Засідання методоб’єднання розпочалось методичним діалогом «Креативний керівник гуртка – креативний гуртківець», впродовж якого учасники пригадали і зміст понять «креативність», «творчість», і провели паралелі між креативність педагога-наставника та вихованця. Керівник методоб’єднання, завідувач методичного відділу Любов Василівна Домбровська намагалась залучити до діалогу всіх педагогів, спонукаючи їх до відвертих висловлювань.

Інтерактивні вправи, підібрані практичним психологом Наталією Василівною Бубняк, дали можливість учасникам методоб’єднання проявити нестандартність і гнучкість мислення, швидкість реагування на ту чи іншу ситуацію, а також створили атмосферу психологічного комфорту.

А завершилось засідання методоб’єднання майстер-класом «Робота з соленим тістом», організованим для колег керівником гуртків «Рукоділля» та народної вишивки Оксаною Петрівною Лилик.

КРЕАТИВНІСТЬ - це здаатність особистості до конструктивного нестандартного мислення і поведінки.
 
 
Семінар-тренінг для педагогів-позашкільників
"САМООСВІТА"
(дата проведення: 29.11.2012, місце проведення: методичний кабінет Долинського БДЮТ)
 
Мета: сприяти мотивуванню педагогів до саморозвитку, самовдосконалення в різноманітних сферах професійної діяльності, спонукати до самоосвіти, розвивати творче мислення, активізувати їхню ініціативу;
продовжити ознайомлення педагогів з елементами інтерактивного навчання через форми подачі теоретичного матеріалу.
 
Самоосвіта - це усвідомлена потреба у постійному вдосконаленні власної професійної діяльності з акцентом на соціалізації, створення умов для розвитку особистісно й соціально значущих якостей і педагогів, і гуртківців. Самоосвіта - це постійна діяльність педагога, спрямована на поглиблення знань, формування вмінь, підвищення рівня предметної підготовки.
     
 
     
 

МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ

БУДИНКУ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

(дата проведення: 5 грудня 2013 року,

місце проведення – методичний кабінет БДЮТ,

форма проведення – методичні посиденьки)

«Методичні посиденьки» - форма методичної роботи, яка сприяє створенню сприятливого психологічного клімату в даній групі слухачів, а також виробленню правильного погляду щодо певної педагогічної проблеми.

ПЛАН

засідання методоб’єднання

1.     «Техніка вишивки стрічкою. Історія і сьогодення» - з досвіду роботи Лилик Оксани Петрівни, керівника зразкового художнього колективу «гурток народної вишивки» (детальніше)

2.     «Вивчення техніки вишивки стрічкою під час занять гуртка народної вишивки позашкільного навчального закладу». Майстер-клас із виготовлення квітки маку.

3.     Огляд виставки методичних розробок та творчих робіт керівника гуртка народної вишивки Лилик Оксани Петрівни.

 

Ознайомлення учасників методоб’єднання з досвідом роботи Лилик О.П., керівника зразкового художнього колективу "гурток народної вишивки"

 

Майстер-клас із виготовлення квітки маку

  

   

Огляд та обговорення виставок методичного та творчого доробку Лилик О.П.

 

Copyright MyCorp © 2021